مشاهده منو

پخش زنده
زمان انتشار: ۳۰/۰۷/۱۴۰۲

بیانیه رسمی سازمان «نه به یهودستیزی»؛ هشدار گسترش یهودستیزی در جهان

با گسترش موج یهودستیزی در جهان سازمان «نه به یهودستیزی» ضمن محکومیت قتل احتمالا هدفمند خانم سامانتا وول در آمریکا، آتش زدن کنیسایی در برلین و همچنین آتش زدن خانه تعدادی از یهودیان در اروپا این سازمان به مجامع جهانی و مردم هشدار می‌دهد که فضای مسموم علیه یهودیان نشات گرفته از فعالیت‌های سازمان‌یافته رژیم‌های تمامیت‌خواه رادیکال اسلام‌گرایی‌ همچون جمهوری‌اسلامی و سازمان‌های تروریستی تحت حمایت رژیم اسلامی در ایران است.

پس از کشتار کودکان، زنان و شهروندان بیگناه اسرائیلی و دوتابعیتی‌های اسرائیلی در پس جنایت جنگی گروه تروریستی حماس جو شدید ضدیهود و ضدیهودیان گسترش یافته است و قتل فجیع خانم سامانتا وول، رئیس هیات مدیره کنیسایی در شهر دترویت اثبات می‌کند فعالیت جریان‌های ضدیهود می‌تواند دامنه‌ای تلخ و تاریخی علیه یهودیان در جهان را رقم بزند.

یهودیان در جهان و در ایران همواره مورد آزار سیستماتیک جریان اسلامگرای رادیکال قرار دارند و همواره حقوق آنان مورد تضعیف قرار می‌گیرد. براساس اطلاعات به دست آمده به سازمان «نه به یهودستیزی» سخنان همیشگی افرادی همچون خانم رشیدا طلیب و ایلهان عمر از نمایندگان حزب دمکرات آمریکا علیه اسرائیل و یهودیان آن هم در مناطق پرجمعیت عرب‌تبار منطقه دترویت، جو شدیدا ضدیهودی ایجاد کرده و بیم آن وجود دارد که حتی نمایندگان مجلس آمریکا نیز در گسترش یهودستیزی نقش داشته باشند. نباید از خاطر برد که تبلیغ گروه‌های چپ‌گرا در کنار دیدگاه‌ چهره‌های اسلامگرای رادیکال منجر به شست‌وشوی مغزی خواهد شد.

سازمان «نه به یهودستیزی» ضمن تقدیر و پاسداشت حمایت مردم ایران از کشور و مردم اسرائیل و اطلاع از اینکه افراد معدود وابسته امنیتی-حکومتی پرچم اسرائیل را در همدان آتش زدند، نگرانی خود را از گسترش دیدگاه‌های ضدیهود و ضدیهودیان در جهان اعلام می‌کند و معتقد است اگر مانع این رویه ضدانسانی نشود جهان با یکی از شوم‌ترین رویدادهای تاریخی یعنی کشتار یهودیان در سراسر جهان روبرو خواهد شد.

سازمان «نه به یهودستیزی» تاکید می‌کند موج اسرائیل‌ستیزی به همراه یهودستیزی درحال گسترش است و جریان‌های رادیکال تلاش می‌کنند از طریق رسانه‌های اصلی و شبکه‌های اجتماعی با انتشار اطلاعات نادرست افکار عمومی را از جنایت‌جنگی گروه تروریستی حماس منحرف کرده و افکار ضدانسانی خود را گسترش دهند.

نه به یهودستیزی

تازه‌ها